Garantie en klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info @ tweeweginternet.nl. Wij doen ons best uw klacht binnen 30 dagen af te handelen.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Heeft u een probleem met een aangekocht product?

Uiteraard lossen wij dit graag voor uw op!

U kunt telefonisch (0524 712 074) of per mail (info @ Tweeweginternet.nl) contact met ons opnemen zodat wij het probleem met u door kunnen spreken en misschien wel telefonisch kunnen oplossen. Ook kunt u onderstaand formulier invullen en verzenden, u ontvangt de eerst volgende werkdag bericht van ons.


Vul uw naam in.
Vul het klantnummer in.
Vul uw e-mail adres in
Omschrijf hier het probleem

 

Retourneren en herroepingsrecht

Herroepingsrecht

Wij doen ons uiterste best om u goed te informeren over onze producten en diensten voor u tot een aankoop over gaat. Maar toch kan het voorkomen dat u de bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. (Het herroepingsrecht geld niet voor zakelijke klanten.)

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om de producten retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar Tweeweginternet zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de tarieven de website van uw vervoerder. Uiteraard kunt u de producten ook bij ons langsbrengen in Zwinderen.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de producten fysiek in bezit krijgt.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren, en indien redelijkerwijze mogelijk, in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of door het herroepingsfomulier naar ons te mailen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te bekijken, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.


Kosten in geval van herroeping

Indien u, de consument, gebruik maakt van uw herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor uw rekening.

Indien de u, de consument, een bedrag betaald heeft, zal Tweeweginternet dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.


Deelvergoeding

Bevalt uw aankoop toch niet helemaal, maar heeft u het wel al in gebruik genomen?

Voor al uw aankopen geldt een herroepingstermijn (bedenktermijn) van 14 dagen, dus ook voor aankopen die al in gebruik zijn genomen gedurende deze periode. Bij zichtbare gebruikssporen krijgt u van ons dan ook een deelvergoeding. Deze is altijd 50% van het oorspronkelijke aankoopbedrag. Dus: Bekijk het product zoals u in een fysieke winkel ook zou doen. Haal het apparaat uit de doos en bekijk hem van alle kanten, maar sluit deze niet aan.

Wanneer krijgt u een 100% vergoeding van uw retourzending binnen 14 dagen?

Indien uw aankoop retour wordt gezonden in de originele verpakking, compleet is, in originele en ongemonteerde staat is.


Wanneer ontvangt u 50% vergoeding van uw retourzending binnen 14 dagen?

  • Bij een incomplete of beschadigde verpakking;
  • Bij een beschadigd product;
  • Bij een gebruikt of vies product.


Voorwaarden voor terugsturen van een gebruikt product

  • De deelvergoeding bedraagt altijd 50% van het originele aankoopbedrag.
  • Deze service geldt alleen voor producten die niet ouder zijn dan 14 dagen (vanaf de dag van ontvangst).
  • Het product mag niet dusdanig beschadigd zijn dat de werking van het apparaat verminderd is.

Levering en betaling

Bij ons kunt u niet vandaag bestellen en morgen de producten in huis hebben. Voor alle producten, met uitzondering van de satelliet internet set, geldt dat wij de goederen (indien op voorraad) verzenden zodra wij uw betaling ontvangen hebben.

Gaat u de satelliet internet set zelf installeren? Dan zullen wij de producten na uw betaling versturen (indien op voorraad)
Gaan wij de set voor u installeren? De installatie datum is afhankelijk van uw en onze planning, meestal lukt dit binnen 2 weken.

De prijzen zoals vermeld op onze website zijn exclusief verzendkosten.

Wij hanteren de volgende verzendkosten:

  • €35,00 voor de Tooway KA-sat installatie set inclusief alle overige bestelde apparatuur
  • € 7,95 voor andere bestellingen

U kunt op de volgende manieren bij ons betalen:

  • Per automatische incasso
  • Per vooruitbetaling

Voor al onze abonnementen geldt een autosusend regeling. Dit houdt in dat als wij uw betaling van de abonnementstermijn niet op tijd ontvangen hebben, uw abonnement tijdelijk gede-activeerd wordt tot wij de betaling ontvangen hebben. Indien wij uw betaling binnen 7 dagen na de-activatie datum ontvangen, wordt de de-activatie kosteloos opgeheven.

Door gebruik te maken van onze automatische incasso service wordt autosuspend voor uw abonnement uitgezet.